Provozní řád školní jídelny - výdejny
- Obědy jsou vydávány od 11.35 do 13.45 .Úřední hodiny na ŠJ Terera od 7.45 - 11. 00 hod. Vaše dotazy a odhlášky je možno řešit i telefonicky - 585427342, e-mailem - jidelna@zsterera.com
- Žáky přivádí do ŠJ vyučující dle rozvrhu příslušné třídy. Dozor v jídelně zajišťují pedagogičtí pracovníci, zamezují vstupu rodičů žáků do jídelny a v případě znečištění si strávník sám po sobě musí uklidit. Hadr na stůl je u okénka na použité nádobí, smetáček s lopatkou a kbelíkem je na jídelně.
- Do jídelny přicházejí žáci po provedení hygieny rukou ve třídách nebo mají možnost použít zařízení na sociálním zařízení jídelny.
- Po vstupu do jídelny si žáci odloží své věci žáci na určené místo ve ŠJ, popř. v šatně školy.
- Žáci čekají na další pokyny pedagoga vykonávajícího dozor v ŠJ.
- Žáci, kteří neodebírají stravu ve ŠJ, mají vstup do jídelny zakázán.
- Při čekání na odběr stravy žáci dodržují zásady slušného chování.
- Při odběru stravy - hlavního jídla každý žák předloží stravovací průkaz.
- Žák, který nemá stravovací průkaz se omluví u výdejního okénka. Při opakovaném zapomenutí stravovacího průkazu nebude žákovi vydán oběd.
- Při ztrátě stravovacího průkazu musí žák nový průkaz a administrativní úkony s tím spojené plně nahradit.
- Pro nemocné děti se oběd vydává do jídlonosiče od 11.30 - 12.00 hod a to pouze první den nemoci, dále je nutno oběd odhlásit. Další dny je oběd za plnou cenu tj. včetně režijních nákladů + 18,- Kč.
- Odhlašování stravy se provádí v stravovacím průkazu označením doby od kdy do kdy se žák odhlašuje a vloží se do schránky na jídelně. Do téže schránky se dávají průkazy s ústřižkem z pošty na orazítkování dalšího měsíce. Zpět si je žáci vyzvednou z košíků na jídelně u výdejního okénka
Oběd lze odhlásit i přes internet..
- Pedagogický dozor ve ŠJ dbá o bezpečnost žáků, klidný odběr stravy a v případě jakékoliv události tuto řeší v rámci své kompetence, popř.ve spolupráci s vedoucí ŠJ nebo vedením školy.
V Olomouci 1. 9. 2017
Alena Veselá vedoucí školní jídelny